جوش شیرین (Sweet corn) یا به طور خلاصه جو دانه‌ای است که در حالت نوکشته و بر روی کاه قرار دارد. این نوع جو با وجود داشتن طعم شیرین تر و خوشایند، تفاوت زیادی با جوی معمولی ندارد و همانند جوی دیگری که با علوفه دام غذا داده می‌شود، می‌تواند برای تهیه انواع غذاهایی مانند پلو، سوپ، کنسرو و غیره استفاده شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت جوش شیرین در عطاری | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


جوش شیرین (Sweet corn) یا به طور خلاصه جو دانه‌ای است که در حالت نوکشته و بر روی کاه قرار دارد. این نوع جو با وجود داشتن طعم شیرین تر و خوشایند، تفاوت زیادی با جوی معمولی ندارد و همانند جوی دیگری که با علوفه دام غذا داده می‌شود، می‌تواند برای تهیه انواع غذاهایی مانند پلو، سوپ، کنسرو و غیره استفاده شود.

قیمت جوش شیرین در عطاری | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



جوش شيرين حاوي مقدار زيادي آنتي‌اكسيدان، فيبر، پروتئين، و ويتامين‌هاي مختلفي مانند ويتامين A، ويتامين C و ويتامين B مي‌باشد. همچنين، برخي از مطالعات نشان داده است كه مصرف جوش شيرين مي‌تواند به بهبود ديابت، كاهش خطر بيماري‌هاي قلبي و عروقي، و بهبود سلامت گوارش كمك كند.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله-جوش شيرين صنعتي را از كجا تهيه كنيم-قيمت جهاني جوش شيرين خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت جوش شيرين در عطاري را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت جوش شيرين در عطاري در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله-جوش شيرين صنعتي را از كجا تهيه كنيم-قيمت جهاني جوش شيرين با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت جوش شيرين در عطاري را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت جوش شيرين در عطاري و قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله-جوش شيرين صنعتي را از كجا تهيه كنيم-قيمت جهاني جوش شيرين كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

جوش شيرين يا سديم بي‌كربنات كاربردهاي زيادي در كيك‌پزي دارد، چون خواص تخميري دارد و از طريق توليد كربن دي اكسيد، سبب پف كردن خمير مي‌شود. اما اين تركيب به غير از كيك‌پزي، در خانه‌‌داري هم كاربردهاي زيادي دارد؛ همچنين براي سلامتي مفيد است‌‌. در اين مقاله به بررسي ۲۲ كاربرد شگفت انگيز جوش شيرين مي‌پردازيم.
۱. درمان سوزش سر دل
سوزش سر دل كه به آن رفلاكس اسيد معده هم مي‌گويند، يك احساس سوزش دردناك و آزاردهنده است كه در قسمت فوقاني معده رخ مي‌دهد و مي‌تواند تا گلو گسترش پيدا كند.
معمولا علت سوزش سر دل، بازگشت محتويات معده به داخل مري است. بعضي از دلايل سوزش سر معده عبارتند از: پرخوري، استرس و خوردن غذاهاي چرب يا تند.
جوش شيرين از طريق خنثي كردن اسيد معده، به بهبود سوزش سر دل كمك مي‌كند. اگر به سوزش سر دل مبتلا هستيد، يك قاشق چاي‌خوري از اين تركيب مفيد را در يك ليوان آب يخ حل كنيد و آن را آرام آرام بنوشيد. البته اين روش درماني با برخي عوارض همراه است؛ از جمله:
اين تركيب سديم خيلي زيادي دارد‌.
استفاده‌ي طولاني مدت از اين تركيب مي‌تواند منجر به بالاتر رفتن اسيديته‌ي خون از سطح نرمال (الكالوزيس متابوليك) و مشكلات قلبي شود.
در اينكه همه‌ي افراد مبتلا به سوزش سر دل اسيد معده‌ي بالايي دارند، مناقشاتي وجود دارد.
۲‌. شوينده‌ي دهان
وجود شوينده‌ي دهان در روتين بهداشت دهان و دندان ضروري است. شوينده‌ي دهان به گوشه‌هاي دهان و شكاف‌هاي ميان دندان‌ها، لثه و زبان (كه ممكن است هنگام مسواك زدن تميز نشده باشند‌) نفوذ و آن‌ها را تميز مي‌كند.
بسياري از افراد از جوش شيرين به عنوان جايگزيني براي شوينده‌ي دهان استفاده مي‌كنند. بعضي از مطالعات نشان داده‌اند كه اين تركيب خواص ضدباكتري و ضدميكروبي دارد و مي‌تواند به خوشبو شدن دهان كمك كند.
استفاده از اين تركيب مفيد به عنوان شوينده آسان است. نصف قاشق چاي‌خوري از آن را به نصف ليوان آب گرم اضافه كنيد و حدود ۳۰ تا ۴۵ ثانيه در دهان‌تان بچرخانيد؛ سپس آن را از دهان خارج كنيد.
۳. آفت دهان
آفت دهان يك زخم كوچك و دردناك است كه مي‌تواند داخل دهان شكل بگيرد. برخلاف تبخال، آفت روي لب شكل نمي‌گيرد و مسري نيست.
اگرچه به مدارك بيشتري نياز است، اما بعضي تحقيقات به اين نتيجه رسيده‌اند كه استفاده از جوش شيرين به عنوان شوينده‌ي دهان، براي تسكين درد ناشي از آفت دهان عالي است.
براي استفاده از اين تركيب مفيد براي تسكين آفت دهان، همان دستوري كه قبل‌تر ذكر كرديم را انجام دهيد. دهان‌تان را روزي يك بار با آن محلول بشوييد تا آفت دهان‌تان بهبود يابد‌.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۴. سفيد شدن دندان‌‌ها
جوش شيرين يك ماده‌ي معروف براي سفيد كردن دندان‌ها است. بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه خمير دندان‌هاي حاوي اين تركيب در سفيد كردن دندان‌ها موثرتر از خميردندان‌هاي فاقد آن هستند. علت اين موضوع احتمالا اين است كه اين تركيب داراي خواص تهاجمي خفيف است و پيوند بين مولكول‌هايي كه به دندان چسبيده‌اند را مي‌شكند.
جوش شيرين همچنين خواص ضدباكتري و ضدميكروبي دارد، كه مي‌تواند به از بين بردن باكتري‌‌هاي مضر كمك كند.
۵‌. دئودرانت (ضد عرق)
شايد تعجب برانگيز باشد، اما عرق انسان‌ها بو ندارد. عرق تنها زماني بو مي‌گيرد كه توسط باكتري‌هاي موجود در زير بغل تجزيه شود‌. اين باكتري‌ها عرق شما را تبديل به مواد زائد اسيدي مي‌كنند، كه همين مسئله باعث مي‌شود عرق بو بگيرد.
جوش شيرين بوي عرق را از طريق كمتر اسيدي كردن بوهاي نامطبوع، از بين مي‌برد‌. به اين منظور، كمي از اين تركيب را زير بغل‌تان بماليد.
۶.بهبود عملكرد ورزشي
جوش شيرين كه به عنوان سديم بي‌كربنات هم شناخته مي‌شود، يك مكمل معروف در ميان ورزشكاران است‌. بعضي از مطالعات نشان داده‌اند كه جوش شيرين مي‌‌تواند به شما كمك كند براي مدت زمان بيشتر، علمكرد بهتري داشته باشيد‌؛ به‌ويژه هنگام انجام ورزش‌هاي هوازي يا تمرينات با شدت بالا‌.
هنگام انجام ورزش‌هاي با شدت بالا، سلول‌هاي عضلات شما شروع به توليد اسيد لاكتيك مي‌كنند، كه اين مسئله علت احساس سوزش بدن هنگام ورزش كردن است. اسيد لاكتيك همچنين مي‌تواند با كاهش PH داخل سلول‌ها، سبب خسته شدن عضلات شود‌.
جوش شيرين PH زيادي دارد و خستگي را به تعويق ميندازد‌ و به شما اجازه مي‌دهد براي مدت زمان طولاني‌تر، عمكلرد ورزشي بهتري داشته باشيد‌.
يك مطالعه نشان داد كه افرادي كه جوش شيرين مصرف مي‌كردند، به طور ميانگين ۴.۵ دقيقه بيشتر از ساير افراد ورزش مي‌كردند. مطالعه‌ي ديگر به افراد توصيه مي‌كند كه يك تا دو ساعت قبل از ورزش، ۳۰۰ ميلي‌گرم از اين تركيب را در يك ليتر آب مخلوط كنند و بنوشند. يك مطالعه هم ادعا مي‌كند كه مصرف جوش شيرين سه ساعت قبل از ورزش، منجر به كمتر شدن ناراحتي معده و روده ‌مي‌شود.
۷. تسكين خارش پوست و آفتاب‌سوختگي
معمولا استفاده از جوش شيرين براي تسكين خارش پوست توصيه مي‌شود. قرار گرفتن در آب وان حمام كه حاوي مقداري جوش شيرين است، يك روش درماني رايج براي تسكين خارش ناشي از نيش حشرات و زنبور است.
علاوه بر اين، ممكن است به تسكين خارش ناشي از آفتاب‌سوختگي هم كمك كند. بعضي از افراد ادعا مي‌كنند كه مخلوط كردن جوش شيرين با ساير تركيبات، مانند نشاسته‌ي ذرت و جو دوسر، سبب دو چندان شدن اثربخشي آن مي‌شود.
براي درست كردن وان جوش شيرين، يك تا دو فنجان جوش شيرين را به آب ولرم وان اضافه كنيد. توجه كنيد كه حتما ناحيه‌ي مدنظر از بدن‌تان به طور كامل خيس شود. براي نواحي حساس‌تر، با جوش شيرين و كمي آب يك خمير غليظ درست كنيد و آن را روي ناحيه‌ي مدنظر قرار دهيد.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۸. كاهش پيشرفت بيماري‌هاي مزمن كليوي
افراد مبتلا به بيماري‌هاي مزمن كليوي (CKD)، به تدريج عملكرد كليه‌هاي خود را از دست مي‌دهند. كليه نقش بسيار مهمي در بدن دارد، چون به از بين بردن مواد زائد در بدن كمك مي‌كند. همچنين در تعادل مواد معدني مهم مانند پتاسيم، سديم و كلسيم مفيد است.
يك مطالعه نشان داد كه بيماران كليوي با مصرف مكمل‌هاي سديم بي‌كربنات، كاهش پيشرفت سريع بيماري خود را تجربه كردند. حتما قبل از مصرف اين تركيب با پزشك خود مشورت كنيد.
۹. كمك به اثربخشي بيشتر بعضي از فرآيندهاي درمان سرطان
سرطان، دومين علت مرگ‌ و مير در جهان است. بعضي از تحقيقات نشان داده‌اند كه جوش شيرين مي‌تواند به موثرتر واقع شدن داروهاي شيمي‌ درماني كمك كند.
در واقع جوش شيرين محيط را براي تومورها كمتر اسيدي مي‌كند، كه اين مسئله براي شيمي درماني مفيد است. با اين وجود، به تحقيقات انساني بيشتري در اين زمينه نياز است.
۱۰‌. خنثي كردن بوي يخچال
شايد براي شما هم پيش آمده كه درب يخچال را باز كرده‌ايد و يك بوي نامطبوع به مشام‌تان خورده است. اين بوي بد ممكن است ناشي از غذاهاي خراب شده باشد‌. اما با خارج كردن غذاها، بوي بد آن‌ها از يخچال نمي‌رود.
جوش شيرين مي‌تواند بوي بد يخچال را خنثي كند. به اين منظور، يك فنجان را پر از جوش شيرين كنيد و آن را پشت يخچال قرار دهيد تا بوي بد را از بين ببرد.
۱۱‌. خوشبوكننده‌ي هوا
تمام خوشبوكننده‌هاي موجود در بازار قوي و موثر نيستند و بوي نامطبوع را به طور كامل از بين نمي‌برند. اگر به مواد شيميايي حساسيت داريد، ممكن است در اثر استفاده از خوشبوكننده‌هاي هوا دچار مشكل شويد. جوش شيرين يك جايگزين مناسب و بي‌خطر براي خوشبوكننده‌هاي هوا است و بوي نامطبوع را خنثي مي‌كند.
براي درست كردن خوشبوكننده‌ي هوا، به يك ظرف شيشه‌اي كوچك، يك سوم فنجان جوش شيرين، ۱۰ تا ۱۵ قطره از روغن اسانس مورد علاقه‌تان (مانند روغن اسطوخودس)، يك تكه پارچه يا كاغذ و نخ يا ربان نياز داريد‌.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
جوش شيرين و روغن اسانس را داخل شيشه بريزيد‌. به جاي قرار دادن درب شيشه، آن را با پارچه يا كاغذ بپوشانيد و با نخ يا ربان ببنديد و در خانه قرار دهيد.
۱۲. سفيد كردن لباس‌ها
جوش شيرين يك ماده‌ي ارزان براي سفيد و تميز كردن لباس‌ها است. جوش شيرين قليايي است، كه اين ويژگي مي‌تواند به از بين بردن كثيفي‌ها و لكه‌ها كمك كند. جوش شيرين زماني كه در آب حل شود، با اسيدهاي لكه‌ها واكنش نشان مي‌دهد و آن‌ها را از بين مي‌‌برد.
نصف فنجان جوش شيرين را به پودر لباس‌شويي خود اضافه كنيد. جوش شيرين همچنين باعث مي‌شود به پودر ماشين لباسشويي كمتري نياز پيدا كنيد.
۱۳. از بين بردن بوي بد زباله‌ها
كيسه‌ي زباله‌ها معمولا بوي بدي دارد. متاسفانه اين بوي بد مي‌تواند در سرتاسر آشپزخانه و ساير بخش‌هاي خانه پخش شود.
جوش شيرين مي‌تواند به از بين بردن بوي بد زباله‌ها كمك كند. بوي زباله معمولا اسيدي است. جوش شيرين مي‌تواند با مولكول‌هاي بوي زباله واكنش نشان دهد و آن‌ها را خنثي كند. محققان به اين نتيجه رسيده‌اند كه ريختن اين تركيب مفيد در ته سطل زباله، مي‌تواند تا ۷۰ درصد بوي بد زباله‌ها را خنثي كند.
۱۴. از بين بردن لكه‌هاي سمج فرش
تركيب جوش شيرين و سركه، بيشتر لكه‌هاي سمج فرش را از بين مي‌برد.
زماني كه جوش شيرين و سركه با هم مخلوط ‌شوند، تركيبي به نام اسيد كربنات ايجاد مي‌شود كه يك تركيب رايج در محصولات تميزكننده است. اين واكنش سبب ايجاد گازي مي‌شود كه مي‌تواند به تجزيه‌ي لكه‌هاي سرسخت كمك كند.
در ادامه به شما مي‌گوييم چطور مي‌توانيد به كمك جوش شيرين و سركه، از لكه‌هاي سمج فرش خلاص شويد:
۱. لكه‌ي فرش را با لايه نازكي از جوش شيرين بپوشانيد.
۲. يك بطري اسپري خالي را با مقدار مساوي از تركيب سركه و آب پر كنيد و آن را روي لكه اسپري كنيد‌.
۳. يك ساعت صبر كنيد تا سطح لكه خشك شود.
۴. با يك مسواك روي جوش شيرين بكشيد و باقيمانده‌ي آن را با جاروبرقي تميز كنيد.
۵. در اين مرحله لكه بايد كاملا برطرف شده باشد. اگر باقيمانده‌ي جوش شيرين روي فرش مانده است، آن را با يك حوله‌ي نم‌دار پاك كنيد.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۱۵. تميز كردن ميوه و سبزيجات
بسياري از افراد نگران اثرات منفي آفت‌كش‌هاي ميوه و سبزيجات هستند. از آفت‌كش‌ها براي پيشگيري از آسيب‌ديدگي بذرها در اثر حشرات، آلودگي‌ها، علف‌ها و جانوران جونده استفاده مي‌شود.
پوست گرفتن ميوه‌ها يكي از بهترين روش‌ها براي از بين بردن آفت‌كش‌ها است. اما با اين كار از مواد مغذي مهم موجود در پوست ميوه‌ها مانند فيبر، ويتامين‌ها و مواد معدني بهره‌مند نمي‌شويد.
يك تحقيق اخيرا نشان داد كه خيساندن ميوه و سبزيجات در جوش شيرين، يكي از موثرترين روش‌ها براي از بين بردن آفت‌كش‌ها است، بدون اينكه نياز به پوست گرفتن ميوه شود‌.
يك مطالعه‌ي ديگر به اين نتيجه رسيد كه خيساندن سيب در محلول جوش شيرين و آب به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقيقه، تقريبا تمام آفت‌كش‌ها را از بين برد‌.
لطفا به اين موضوع توجه كنيد كه اين روش، آفت‌كش‌هايي كه به پوست ميوه نفوذ كرده‌اند را از بين نمي‌برد.
۱۶. براق كردن نقره‌جات
جوش شيرين يك جايگزين مفيد براي براق‌كننده‌هاي نقره‌جات است كه در بازار وجود دارند.
براي جلا دادن و براق كردن نقره‌جات به وسايل زير نياز داريد:
يك قابلمه‌ي آلومينيومي يا ظرف كيك‌‌پزي آلومينيومي
يك فنجان آب جوش
يك قاشق غذاخوري جوش شيرين
نصف فنجان سركه سفيد
جوش شيرين را به قابلمه‌ي آلومينينومي اضافه كرده و به آرامي سركه را به آن اضافه كنيد. سپس آب جوش را داخل قابلمه بريزيد و نقره‌جات را در آن قرار دهيد.
در اين روش در مدت زمان تقريبا كم، لكه‌ها و تيرگي‌ها ناپديد مي‌شوند. شما مي‌توانيد بيشتر نقره‌جات را طي ۳۰ ثانيه از قابلمه بيرون بياوريد. هرچند نقره‌جاتي كه به شدت لكه و تيرگي دارند را بايد تا يك دقيقه در قابلمه نگه‌ داريد.
نقره‌جاتي كه در اين تركيب قرار مي‌گيرند، دچار يك واكنش شيميايي با آلومينيوم قابلمه و جوش شيرين‌ مي‌شوند‌. اين موضوع سبب انتقال لكه و تيرگي به قابلمه‌ي آلومينيومي مي‌شود.
۱۷. تميز كردن قابلمه‌ا‌ي كه در آن غذا سوخته يا ته گرفته است
ممكن است هنگام آشپزي، غذا در قابلمه بسوزد يا ته بگيرد. تميز كردن چنين قابلمه‌هايي كابوس خانم‌هاي خانه‌‌دار است. اما شما مي‌توانيد به راحتي قابلمه‌هايي كه در آن‌ها غذا سوخته يا ته گرفته را با جوش شيرين و آب تميز كنيد.
مقدار زيادي جوش شيرين را ته قابلمه بريزيد و به آن مقدار كافي آب اضافه كنيد، به طوري كه نواحي سوخته شده را بپوشاند. قابلمه را روي حرارت بگذاريد و اجازه دهيد آب بجوشد، سپس آب قابلمه را خالي كرده و طبق روال عادي بشوييد.
اگر لكه‌ي سوختگي باقي ماند، يك اسكاچ يا ابر برداريد و به آرامي لكه‌هاي باقي‌مانده را پاك كنيد.
۱۸. خاموش كردن آتش ناشي از روغن و چربي
جالب است بدانيد كه بعضي از خاموش كننده‌هاي آتش حاوي جوش شيرين هستند. اين تركيب به عنوان خاموش كننده‌ي آتش شناخته مي‌شود و براي خاموش‌ كردن آتش‌ ناشي از روغن، چربي و آتش‌سوزي‌هاي الكتريكي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
جوش شيرين به گرما واكنش نشان مي‌دهد تا كربن دي اكسيد توليد كند. اين مسئله سبب خاموش شدن آتش مي‌شود. مي‌توانيد از جوش شيرين براي خاموش كردن آتش‌سوزي‌هاي كوچكِ ناشي از روغن و چربي استفاده كنيد. اما نبايد توقع داشته باشيد كه جوش شيرين، در آتش‌‌سوزي‌هاي بزرگ هم موثر باشد.

قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۱۹. نابودكننده‌‌ي علف‌هاي خانگي
علف‌ها گياهاني هستند كه مي‌توانند در شكاف پياده‌رو‌ها و جاده‌ها رشد كنند. علف‌ها معمولا ريشه‌ي عميقي دارند، كه اين مسئله نابود كردن آن‌ها را بدون استفاده از نابودكننده‌هاي شيميايي علف دشوار مي‌كند.
خوشبختانه مي‌توانيد از جوش شيرين به عنوان يك جايگزين ارزان‌تر و بي‌خطرتر براي از بين بردن علف‌هاي خانگي استفاده كنيد، چون سديم بالايي دارد و محيط نامناسبي را براي علف‌ها ايجاد مي‌كند.
به اين منظور چند مشت جوش شيرين را روي علف‌هاي در حال رشد بريزيد. از ريختن جوش شيرين بر روي علف‌هاي موجود در باغچه يا بته‌هاي گل پرهيز كنيد، چون اين كار ممكن است ساير گياهان را هم از بين ببرد.
۲۰. برطرف كننده‌ي بوي بد كفش
كفش‌هايي كه بوي بدي مي‌دهند، آبروي صاحب‌شان را مي‌برند. اگر شما هم با اين مشكل رايج مواجه هستيد، بايد به شما بگوييم كه جوش شيرين در برطرف كردن بوي بد كفش به شما كمك مي‌كند.
براي از بين بردن بوي بد كفش‌تان دو قاشق غذاخوري جوش شيرين را داخل دو تكه پارچه‌ بريزيد. به كمك يك عدد كِش، پارچه‌ها را جمع كنيد (تا باز نشوند) و هر كدام از آن‌ها را داخل يك لنگه كفش بگذاريد. زماني ‌كه مي‌خواهيد كفش را بپوشيد، پارچه را از كفش بيرون بياوريد.
۲۱. باز كردن گرفتگي سينك
گرفتگي سينك ظرفشويي يكي از مشكلاتي است كه در آشپزخانه اتفاق مي‌افتد. يكي از كاربردهاي جوش شيرين، باز كردن گرفتگي سينك است.
براي اين كار مخلوطي از سركه، جوش شيرين و آب تهيه كنيد و آن را داخل آب‌راه سينك بريزيد. معمولا اگر گرفتگي خيلي شديد نباشد، با اين روش برطرف مي‌شود.
كار ديگري كه مي‌توانيد بكنيد اين است كه ابتدا مقداري آب جوش داخل آب‌راه سينك بريزيد‌. سپس نصف پيمانه جوش شيرين بريزيد و چند دقيقه صبر كنيد. در مرحله‌ي بعد، يك پيمانه سركه را با يك پيمانه آب جوش مخلوط كنيد و در آبراه بريزيد. حدود ۵ تا ۱۰ دقيقه صبر كنيد. سپس يك قابلمه آب جوش در آب‌راه سينك بريزيد. معمولا تركيب جوش شيرين، سركه و آب جوش بيشتر گرفتگي‌هاي سينك را باز مي‌كند.
۲۲. تميز كردن صندلي و كف‌پوش‌هاي ماشين
اگر داخل ماشين‌تان بوي بدي مي‌آيد، مقداري جوش شيرين در قسمت زيرسيگاري ماشين، روي صندلي‌ها و روي كف‌پوش‌ها بريزيد.
چند ساعت صبر كنيد تا جوش شيرين اثر كند و تمام بوهاي نامطبوع را به خود جذب كند. سپس آن را با جاروبرقي پاك كنيد.
كلام آخر
جوش شيرين يك تركيب با كاربرد‌هاي متنوع است. از اين تركيب مفيد علاوه بر كيك‌پزي، در خنثي كردن بو‌هاي نامطبوع و تميز كردن سطوح مختلف استفاده مي‌شود. اين تركيب به از بين بردن لكه‌هاي سمج و تميز كردن برخي نواحي مانند اجاق گاز، مايكروويو، وان حمام و كاشي هم كمك مي‌كند.
اين ماده‌ي شگفت‌انگيز براي سلامتي خواص متنوعي دارد. براي مثال به درمان سوزش سر دل، تسكين آفت دهان و حتي سفيد كردن دندان‌ها كمك مي‌كند.
قيمت جوش شيرين در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله-جوش شيرين صنعتي را از كجا تهيه كنيم-قيمت جهاني جوش شيرين مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 109 بازدید دیروز 433 بازدید کل 587883

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .